westbetuwe_euro_birdwatch_2021_2_txt_ebp Overig

Jaarplanning IVN West-Betuwe 2023

West-Betuwe 9 januari 2023

Wat ons betreft wordt 2023 een jaar vol mooie en interessante natuuractiviteiten. Voor leden en niet-leden. We hebben alle nu bekende activiteiten in een overzicht gezet.

De publieksexcursies zijn voor iedereen (niet-leden én leden van IVN West-Betuwe). Een paar weken voordat de activiteiten plaatsvinden, staat er meer informatie over op onze site. Dan lees je of en hoe je je voor de activiteit kunt opgeven. Soms worden deze publieksactiviteiten ook aangekondigd in de lokale en regionale media.

Activiteiten voor leden van de Vogel- en Plantenwerkgroep zijn ook voor andere IVN-leden en niet-leden toegankelijk, als ze zich via de coördinator van deze werkgroep aanmelden. Ga je vaker mee? Dan kun je natuurlijk altijd lid worden van deze werkgroepen.

De activiteiten in het overzicht kunnen in de loop van de tijd wijzigen. Het overzicht wordt geregeld ververst. Check bij twijfel Activiteiten op deze website of neem contact met ons op via het mailadres dat in het overzicht staat.

Graag tot ziens bij onze activiteiten! Via de regel hieronder kun je de Jaarplanning downloaden.

Druk op de link voor de Jaarplanning: Jaarplanning IVN West-Betuwe 2023

Foto: Euro Birdwatch. Els Bary-Peters