IVN is dé verbinder van mens en natuur

IVN Natuureducatie verbindt mens en natuur. We laten kinderen en volwassenen beleven hoe leuk, gezond én belangrijk natuur is. Dat doen we met natuuractiviteiten, cursussen, projecten en campagnes. Zelf leren en doen staan altijd centraal.

Door mensen actief te laten ervaren hoe leuk, leerzaam, gezond én belangrijk natuur is, wil IVN een natuurbewuste gedragsverandering bereiken. Onze 170 professionals, ruim 27.000 leden en 162 vrijwilligersafdelingen in heel Nederland organiseren projecten, campagnes, cursussen en vele natuuractiviteiten.

Werken bij IVN

Bij IVN werken zo’n 170 enthousiaste beroepskrachten. IVN is een dynamische organisatie waar samen met bevlogen, ambitieuze collega’s wordt gebouwd aan een duurzame samenleving door mensen te betrekken bij natuur.

Lieke trektocht wandelen gids

Ons aanbod

Leer mee, doe mee, beleef mee! Met onze projecten, activiteiten en IVN-afdelingen in het hele land, brengen wij voor jong en oud de natuur dichterbij.

Heb je vragen of zoek je een contactpersoon?