Lid worden

Iedereen die de natuur van Veldhoven, Eindhoven, Vessem en omstreken een warm hart toedraagt kan lid of donateur worden. U bent dan van harte welkom bij onze activiteiten en u kunt dan uw hobby of interesse uitbouwen. Zoals u elders op de site kunt zien hebben we verschillende werkgroepen. Via het bestuur kunt u altijd in contact komen met een werkgroep.

Kosten en betaling

Het lidmaatschap kost per jaar € 24,00. Huisgenootleden (andere gezinsleden die op hetzelfde adres wonen) betalen jaarlijks € 5,-. Als (huisgenoot)lid kunt u zich aansluiten bij werkgroepen, krijgt u korting bij onze cursussen en kunt u deelnemen aan alle ledenactiviteiten.
Jeugdleden betalen € 35,00 per (school)jaar.
Het lidmaatschapsjaar voor volwassenen loopt van 1 januari tot 31 december. Bij aanmelding na 30 juni betaalt u het eerste jaar de helft van de contributie. Het lidmaatschap wordt jaarlijks automatisch verlengd.

Betaling van de contributie gaat bij voorkeur via automatische incasso; dat scheelt onze penningmeester veel werk. U kunt dat regelen door de betreffende gegevens in te vullen in onderstaand formulier.

Klik hieronder voor onze lidmaatschapsvoorwaarden.
klik hier

Aanmelden en opzeggen

Aanmelden kan via onderstaand formulier. De gemerkte velden moeten ingevuld worden, de overige zijn niet verplicht. Een e-mailadres is echter erg handig voor een snelle communicatie.

Opzeggen kan via een mailtje naar de penningmeester vóór 1 december.

Lid worden van IVN Veldhoven Eindhoven Vessem

Geslacht(Vereist)
Ik ga akkoord met automatische incasso van het contributiebedrag(Vereist)
Vereist indien vorig vraag met "Ja" is beantwoord
Ik meld me aan als:(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.