Documentatiecentrum D’n Aard

De werkgroep beheert en onderhoudt het verenigingsgebouw D’n Aard en de daarin opgenomen bibliotheek. De laatste omvat een uitgebreid assortiment aan boeken, beeld- en geluidsdragers en werkstukken. De meeste materialen kunnen gratis geleend worden door leden; een beperkt deel is alleen ter inzage.

Om de bibliotheek voor leden beter toegankelijk te maken, is er een overzicht van boeken, documenten en werkstukken beschikbaar onder aan deze pagina. Dit overzicht dient eerst gedownload en vervolgens met Adobe Reader geopend te worden. Tevens is een gebruikershandleiding voor het zoeken bijgevoegd als ook een overzicht m.b.t. de indeling van de bibliotheek. Op de computer in de bibliotheek staan ook kopieën van deze documenten welke het mogelijk maken daar naar boeken e.d. te zoeken.

Bibliotheek overzicht

Gebruikershandleiding