Jeugdnatuurclub activiteiten, programma 2022

Ga met ons mee de natuur in!

Door wie: Els, Bonnie, Cindy en Ingeborg staan te trappelen om met de IVN Jeugdnatuurclub weer allerlei leuke activiteiten te gaan doen.

Voor wie: Wij nodigen jullie, kinderen van 6 t/m 12 jaar uit om ons te ontmoeten en samen de natuur te ontdekken en beleven. Wij gaan onder andere paddenstoelen zoeken, vogelkastjes maken, uitzoeken welke dieren in de sloot leven en nog veel meer. Wij hopen graag met jullie op pad te gaan.

Waar: Dit jaar vinden alle activiteiten plaats in het Vroege Vogelbos. Wij hebben tot het einde van het jaar 2022 een leuk programma voor jullie bedacht.

Wanneer en wat: Wat we gaan doen en wanneer lees je hieronder,

v4progJNC

Programma JNC 2022 (het programma kun je ook in pdf downloaden en uitprinten)

Meedoen en kosten: Voor deelname aan de activiteiten vragen wij een vergoeding van € 10,- per kalenderjaar, dit is dus voor alle zes de activiteiten (jeugdlidmaatschap IVN-afdeling Almere).  Je hoeft niet lid te worden en je kunt ook gewoon een keertje meedoen voor € 2,- om te kijken of je het leuk vindt.

Aanmelden: Wil je meedoen ?

Meld je aan bij Bonnie Snijders, via email naar:  jncalmere@outlook.com of via telefoon nr. 06-18679792.

boomkind

Jeugdnatuurclub activiteiten, programma 2022