Over ons

IVN afdeling Almere is een vereniging van vrijwilligers die activiteiten organiseert op het raakvlak van natuur, milieu, landschap en leefomgeving in Almere. Wij hebben geen gebied of gebouw in eigendom maar maken dankbaar gebruik van de ons omringende natuur.

Voor de verenigingsactiviteiten kunnen wij gebruik maken van de locaties van stichting Stad en Natuur Almere. Onze vaste stek is de Schaapskooi in het Vroege Vogelbos, maar ook op stadslandgoed de Kemphaan kunnen we terecht.

Het IVN afdeling Almere heeft een vaste groep enthousiaste leden en vrijwilligers, die zich inzetten voor de natuur en het organiseren van allerlei activiteiten, zoals:

Meer informatie over het bestuur en de jaarverslagen: zie Hoofdmenu ‘Vereniging/Bestuur’

email: almere.ivn@gmail.com