Contributie

Volwassenlid

Voor minimaal €25 per jaar steun je het werk van IVN en kun je op veel manieren jouw steentje bijdragen.

Met jouw bijdrage kunnen we het mogelijk maken om de natuur voor iedereen dichterbij te brengen. Ook voor wie het niet vanzelfsprekend is, zoals ouderen, chronisch zieken en kinderen. IVN laat jong en oud beleven hoe leuk, leerzaam, gezond én belangrijk natuur is.

De extra’s op een rij

Als lid

– Zoekkaart bloeiende bermplanten
– Zoekkaart diersporen

Word volwassenlid

Jeugdlid

Ben je jonger dan 18 jaar en wil je lid worden van IVN, dan kun je jeugdlid worden. De contributie bedraagt minimaal € 12,50 per jaar.

Word jeugdlid

Huisgenootlid

Met jouw bijdrage kunnen we het mogelijk maken om de natuur voor iedereen dichterbij te brengen. Woon je in huis bij iemand die al lid van IVN is, dan kun je je aanmelden als huisgenootlid. De contributie bedraagt minimaal € 12,50 per jaar.

Omdat je op hetzelfde adres woont als het hoofdlid, ontvangen jullie 1 exemplaar van het tijdschrift Mens & Natuur. Het tijdschrift verschijnt 4x per jaar.

Word huisgenootlid

Lidmaatschap

Het lidmaatschap gaat in de maand waarin u zich aangemeld hebt. De automatische contributie-inning vindt ook in die maand plaats. Dit gebeurt door IVN Nederland. Als je niet voor automatische incasso hebt gekozen dan krijg je in die maand via mail een rekening van IVN Nederland.

Vragen over het lidmaatschap

Bij vragen kunt u contact op nemen met de ledenadministratie: ledenadministratie@ivnheezeleende.nl