Publicaties van IVN Almere

Almere 18 december 2022

De Almeerse IVN-ers willen je heel graag de natuur laten beleven, Dat doen ze mondeling door bijvoorbeeld elke maand enthousiast te vertellen over de planten en dieren tijdens onze natuurexcursies. Maar het gebeurt ook schriftelijk door brochures of zelfs kleine boekjes te maken van natuuronderwerpen. Die worden dan een keer samengesteld, er wordt een kleine druk van gemaakt en vervolgens verdwijnen ze na een tijdje weer uit beeld. Dat is zonde van alle moeite die erin is gestopt.

Daarom is er nu een pagina met een aantal publicaties die door vrijwilligers van IVN afdeling Almere zijn gemaakt. De inhoud kan hier en daar wat gedateerd zijn maar het geeft een mooi beeld wat betrokken vrijwilligers allemaal kunnen maken. Je vind de publicatiepagina HIER