Ledenactiviteiten

Voor leden en donateurs worden ledenavonden georganiseerd, 1x per maand op maandagavond. Het doel is elkaar te ontmoeten en kennis op te doen over natuur/milieu onderwerpen zoals bijvoorbeeld roofvogels of natuurontwikkeling in de regio. Deze avonden worden georganiseerd door het bestuur.

Daarnaast worden regelmatig excursies georganiseerd. Een unieke gelegenheid om met elkaar onbekommerd van de natuur te genieten. Deze excursies gaan, op zaterdag of zondag, naar de mooiste plekjes van Nederland. Ook op het Eiland van Dordrecht worden bijzondere plekken uitgekozen. De wensen van leden en donateurs staan centraal bij de keuze van de excursies.

In het oog springt vooral het jaarlijks kampeerweekend tijdens het Hemelvaartweekend. Mooie wandelingen en vooral veel gezelligheid zijn de kenmerken van dit weekend voor leden en donateurs en hun gezin. Elk jaar wisselt de groep gidsen die dit organiseert.