Excursies

Geplande excursies

Het hele jaar door organiseert deze werkgroep publieksexcursies voor alle leeftijden in natuurgebieden en parken in en rondom Deventer. Onder leiding van natuurgidsen ga je op pad en ontdek je een bepaald gebied en/of wordt er een thema onder de loep genomen. We komen merendeels in de landgoederen van Stichting IJssellandschap.

De excursies kosten € 2 voor volwassenen en € 1 voor kinderen (IVN en KNNV leden gratis), of we vragen een vrijwillige bijdrage.

De excursies zijn te vinden in de agenda.

Excursies op aanvraag

Heb je iets te vieren of wil je als groep een educatieve en gezellige activiteit doen, dan bieden we ook die mogelijkheid.

Naast de geplande excursies kun je ook een excursie of natuuractiviteit aanvragen voor een bedrijf, wijkvereniging, familie of vriendengroep. We leveren hierbij “maatwerk” wat betreft plaats, tijd, interesse, doel, leeftijd en dergelijke.

Afhankelijk van de omvang van de groep en het thema zetten we een of meer ervaren natuurgidsen in.

Om de onkosten te dekken rekenen voor een activiteit van 1½ -2 uur en max. 15 personen per begeleidende gids €2,50 p.p. met een minimum van € 25. Voor bedrijven vragen we € 5 p.p. met een minimum van € 50 per begeleidende gids.

Voor aanvraag van een excursie: stuur een mail naar excursies@ivndeventer.nl