Natuurcafé

Maandelijks houden we een Natuurcafé voor leden van IVN en KNNV, introducees zijn welkom. Deze avonden zijn gericht op kennismaken en contacten onderhouden met andere IVN/KNNV vrijwilligers.

Er is meestal een Natuurmoment, een fenolijn en een korte lezing of (foto)verslag van bijzondere activiteiten in en om Deventer. De fenolijn gaat over bijzondere natuurdingen die de leden zien of meemaken. De lezingen worden verzorgd door een van de leden of door degene die onderzoek heeft gedaan of kenner is. Zo zien we regelmatig de resultaten van de wildcamera’s van de Zoogdierenwerkgroep, vertelt de stadsecoloog over zijn werk, of laat iemand zien wat er allemaal op een bijzonder (wei)landje groeit, bloeit en vliegt.

De avond eindigt met de mogelijkheid om samen van een drankje te genieten.