Programma commissie

De programmacommissie stelt het algemene jaarprogramma samen, dat we aan het brede publiek aanbieden. Een ieder (zowel leden als niet-leden) is van harte welkom om aan onze activiteiten deel te nemen.
Het programma wordt opgesteld in samenspraak met onze natuurgidsen.

Jaarlijks wordt een afwisselend programma samengesteld, dat bestaat uit korte cursussen, lezingen, workshops, excursies en wandelingen; we plannen ca. 2 activiteiten per maand.
De meeste van deze activiteiten worden verzorgd door onze eigen gidsen, die met succes de natuurgidsenopleiding hebben gevolgd.

Met een gevarieerd programma, willen we vooral ook niet-leden betrekken bij natuur, milieu en landschap.

Naast het algemene jaarprogramma kennen we ook nog de activiteitenprogramma’s van de onderscheidene werkgroepen.

Klik hier voor alle jaarprogramma’s

Klik hier voor de verslagen van de activiteiten van het publieksprogramma

Coördinator Programmacommissie:
Paul Monod de Froideville