Lidmaatschap

Als lid van IVN-afdeling Roermond e.o. kunt u gratis deelnemen aan de vele excursies en lezingen die door IVN-Roermond e.o. worden georganiseerd. Voor cursussen geldt vaak een gereduceerd tarief. Tevens ontvangt u vier maal per jaar ons afdelingsblad “Het Schrijvertje”.

Het Schrijvertje is het blad van IVN-afdeling Roermond e.o.. Hierin staan de activiteiten van IVN-Roermond e.o. vermeld en andere bijdragen die door de eigen leden worden geschreven.

De leden worden ook landelijk ingeschreven als IVN-lid en ontvangen het landelijke IVN-blad Mens en Natuur.

De contributie voor 2024 bedraagt € 25,00 per jaar. Voor gezinsleden bedraagt de contributie € 5,- per jaar per gezinslid.

Tevens bestaat er de mogelijkheid om een abonnement te nemen op De Natuurgids. De Natuurgids is het Limburgse IVN-blad. Naast diverse artikelen over de natuur staan hierin de wandelingen en excursies van alle Limburgse IVN-afdelingen vermeld. In elk nummer staat een Voetspoor (een wandelroute van ongeveer 16 kilometer) en een korte tour (ongeveer 8 kilometer).

Voor leden van IVN-Roermond e.o. geldt een gereduceerd tarief van € 20,00  per jaar. De Natuurgids verschijnt acht maal per jaar.

Voor informatie of aanmelding kunt u mailen naar:

ledenadministratie@ivnroermond.nl

Ook kunt u gebruik maken van ons aanmeldformulier wat u hieronder kunt invullen.

Aanmeldformulier nieuw lid IVN Roermond e.o.

Aanmeldformulier t.b.v. nieuwe leden

Naam(Vereist)
Adres(Vereist)
Tevens lidmaatschap Natuurgids?(Vereist)
Als u ook gezinsleden aanmeldt dan verzoeken wij u de naam/namen in het opmerkingenveld hieronder toe te voegen.