Informatiebijeenkomst publieksprogramma 2023 op 29 augustus a.s. Landschap

Informatiebijeenkomst publieksprogramma 2023 op 29 augustus a.s.

Roermond e.o. 27 juli 2022

De programmacommissie is reeds gestart met de voorbereidingen voor het publieksprogramma 2023, dat een mix zal worden van excursies, wandelingen, lezingen, cursussen en workshops. We willen bij de samenstelling van het programma graag onze gidsen en leden betrekken.

We beleggen daartoe een bijeenkomst voor de gidsen van onze afdeling om ideeën en bijdragen voor het nieuwe programma te bespreken. Hierbij zijn ook alle leden uitgenodigd, die mee willen denken bij de samenstelling van een mooi publieksprogramma.

De bijeenkomst wordt gehouden op maandag 29 augustus van 19:30 uur tot 21:30 uur in Gemeenschapshuis `t Leuke, Leukenstraat 6, Beegden.

Mocht je niet in de gelegenheid zijn om aan deze bijeenkomst deel te nemen, dan vernemen we graag jouw ideeën en bijdragen voor het programma en stuur deze vóór 29 augustus naar programmacommissie@ivnroermond.nl