Werkgroep PR & Communicatie

De werkgroep PR & Communicatie ondersteunt het bestuur en de overige werkgroepen op het gebied van communicatie.

Klik hieronder om ons jaarverslag 2023 te lezen.

Jaarverslag 2023 werkgroep PR en communicatie

Tot de werkzaamheden behoren onder andere:

Daarnaast zijn de leden van de werkgroep actief bezig op het gebied van Public Relations.

Tot de werkzaamheden behoren onder andere:

Eén lid van de werkgroep heeft de inkoop en het beheer van de ‘afdelingswinkel’. De winkel bevindt zich bij dat lid thuis en heeft als inhoud: natuurboeken en -gidsen, zoekkaarten (kaarten met afbeeldingen en de naam erbij om planten en dieren te kunnen herkennen), loepjes, kaarten etc. Boeken en gidsen over vogels, vlinders, insecten, zoogdieren, paddenstoelen, bomen, planten en het milieu zijn er voor zowel volwassenen als kinderen. Ook cd’s met vogelgeluiden horen tot het bestand.

Bij allerlei evenementen staan we met een kraam met het winkelbestand om onze IVN-afdeling te promoten. Met de winst van de verkoop van onze educatieve producten helpen we de afdelingsbegroting sluitend te maken. Na telefonische afspraak kan ook bij de beheerder thuis gewinkeld worden.

De leden van de werkgroep PR & Communicatie vertegenwoordigen nagenoeg alle andere werkgroepen. De werkgroep wordt ondersteund door een webmaster.

De werkgroep vergadert circa 3x per jaar, doorgaans bij één van de leden thuis.

Wil je meer informatie over het reilen en zeilen van deze werkgroep, of ben je geïnteresseerd in het plaatsen van een advertentie of een sponsorschap? Neem dan contact op met onze coördinator.

Interesse?

Vind je de activiteiten van onze werkgroep interessant of wil je lid worden van onze werkgroep? Je bent van harte welkom! Klik hier om je aan te melden.

Coördinator

Herman Obbink