Verkoop nestkasten

Bij de Vogelwerkgroep houden een aantal werkgroepleden zich bezig met het maken van nestkasten. We hebben op dit moment een ruime voorraad mezenkasten.

Geïnteresseerden kunnen een kool- of pimpelmeeskast bestellen.

De kosten van de in voorraad zijnde kasten zijn 14 euro. Deze kasten worden gemaakt van voorbehandeld hout, Douglas-hout of plaatmateriaal, zoals multiplex, afhankelijk van wat bij de werkgroepleden voorradig is. De kasten kunnen worden voorzien van een aluminium vlieggat, ook bestaat de mogelijkheid om het dak met dakleer te laten bekleden.

We staan open om incidentele opdrachten uit te voeren. Je kunt dan denken aan een steenuilenkast, valkenkast, gierzwaluwkast of een mussenhotel.

Heb je interesse in een nestkast of wil je meer informatie? Vraag dan naar de mogelijkheden die wij kunnen bieden.

Neem contact op met Henk Roenhorst van de Vogelwerkgroep, mobiel bereikbaar op 06 – 342 408 65 of per mail hjroenhorst@gmail.com.