Overig

Een nieuw jaarprogramma én een nieuwe website!

De Oude IJsselstreek 27 januari 2023

IVN De Oude IJsselstreek heeft ook voor het komende jaar een aantrekkelijk en afwisselend programma te bieden met wat wils voor elke natuurliefhebber.

Ruim 60 activiteiten staan vermeld in het jaarprogramma. Zo hopen wij veel mensen te betrekken bij natuur, milieu en landschap in hun leefomgeving. We doen dat op allerlei manieren (wandel- en fietsexcursies en cursussen) en we houden het vooral laagdrempelig. Iedereen kan meedoen, jong en oud!

Het Jaarprogramma 2023 (onze folder) ligt eind januari op de deurmat bij onze leden en donateurs. In de loop van dit jaar kunnen andere geïnteresseerden het (gratis) programma tegenkomen op tal van plekken: onder andere in de bibliotheek, bij het VVV-kantoor en natuurlijk daar waar onze gidsen actief zijn.

Eind januari is het (hopelijk) zo ver! Dan lanceert de landelijke IVN-vereniging haar nieuwe website en dat betekent dat alle 172 afdelingen meegaan!
Ook onze afdeling maakt gebruik van het landelijk format. Wij prijzen ons gelukkig met een actieve werkgroep PR en Communicatie, met daarin een aantal kundige webbeheerders.
De website zal nog niet volledig gevuld zijn, bij de live-gang. Het activiteitenoverzicht wordt nog aangevuld en er zullen ongetwijfeld nog wat rafelrandjes zijn die moeten worden aangepast. We gaan ervan uit dat deze website een verbetering is ten opzichte van de huidige website – de praktijk zal het leren!

Geniet van de natuur en ga lekker naar buiten!