De Bomengroep Oude IJsselstreek is een stichting geworden!

De Oude IJsselstreek 9 oktober 2023

Op donderdag 7 september 2023 is bij Notaris Hendriks in Ulft de oprichtingsakte -tevens statuten- getekend voor de Stichting Bomengroep Oude IJsselstreek!

We denken als zelfstandige stichting, onder de vlag van IVN De Oude IJsselstreek en SLG (Stichting Landschapsbeheer Gelderland) een nog volwaardiger gesprekspartner te zijn voor de verschillende instanties, waar we mee te maken hebben. Bovendien willen we ook zakelijk een aantal zaken beter geregeld hebben, zoals inschrijving bij de Kamer van Koophandel en een eigen zakelijke bankrekening. We gaan ook de ANBI-status aanvragen.

Namens het bestuur van de Stichting Bomengroep Oude IJsselstreek,
Frank ter Berg, voorzitter

Foto Guus Tinnevelt

Op de foto, van links naar rechts: André Kaminski, Dorien Leijzer, Bart Visscher, notaris Hendriks, Frank ter Berg (voorzitter), Frans Ros (penningmeester), Bernard Berendsen (secretaris) en Aart Stans.

Klik hier voor meer informatie over de Stichting Bomengroep Oude IJsselstreek.