Hogh Elten wandeling

Hoog Elten, van verre en vele kanten zichtbaar en tot de verbeelding sprekende plek. Maar dus vanaf deze plek dus ook tot grote verte te kijken, neem dus je verrekijker mee!

Deze wandeling is een leuke wandeling voor het hele gezin!

De kerk van Elten is al van verre zichtbaar en torent hoog boven op de Eltenberg. Deze wandeling staat dan ook in het teken van vergezichten. We starten bij de St. Vituskerk in Elten en lopen van daaruit rondom de Eltenberg met aan elke zijde weer fantastische vergezichten. Bij helder weer kun je dan makkelijk van Arnhem tot Nijmegen kijken.

IVN Hogh Elten

Elten is aan drie zijden omringd door Nederland, misschien ook daarom dat Elten van 1949 tot 1963 bij Nederland heeft gehoord ter compensatie voor al het leed van de Tweede Wereldoorlog. Meer cultuur en natuurlijk ook natuur vertellen we u tijdens deze wandeling.

Uiteraard is deze wandeling ook weer geheel gratis, hoewel een vrijwillige gift altijd welkom is.

Beleef het weer mee deze gezellige wandeling, georganiseerd door de regiowerkgroep Montferland!

08 juli 2024 - 19:00
maandag 08 juli 2024
19:00 tot 21:00
Parkeerplaats St. Vituskerk
Freiheit 4
46446 Emmerich Am Rhein / Elten
Bekijk op Google Maps
  • Kosten: Gratis, hoewel een vrijwillige bijdrage welkom!
  • Aanmelden verplicht: Nee

Rob van den Dikkenberg