Steun ons / Word lid

Hoe wordt u lid, hoe kunt u ons steunen?

IVN werkt aan een duurzame samenleving. Ons idee is dat betrokkenheid bij de natuur, duurzaam handelen stimuleert. Daarom laten wij jong en oud de natuur dichtbij beleven. We verbinden hen met groene initiatieven rond natuur en maatschappelijke thema’s zoals voeding, gezondheid en energie. Dit doen we door heel Nederland met zo’n tweeëntwintigduizend betrokken leden en een enorm netwerk van groene professionals. Dat maakt IVN een unieke partner in duurzaamheid en verantwoord ondernemen.
IVN is een landelijke organisatie die mensen lokaal bij natuur betrekt. Op scholen, in Nationale Parken en in hun eigen buurt. Binnen de ca. 170 lokale afdelingen van IVN, waaronder IVN Westerkwartier e.o., zijn bijna 22.000 ervaren vrijwilligers actief. Jaarlijks organiseren zij met veel passie talloze excursies, cursussen, wandelingen, tentoonstellingen en opleidingen. Door deze laagdrempelige en educatieve activiteiten maakt een groot aantal mensen kennis met de natuur.

Als grote maatschappelijke organisatie is de impact die we kunnen hebben sterk afhankelijk van ledental en financiën.

U kunt ons op meerder manieren steunen.
Aan de hand van de tabbladen kunt u over de verschillende mogelijkheden lezen.
word lid.
word vrijwillig(st)er.
eenmalige donatie.
periodiek schenken.
nalaten aan IVN Westerkwartier e.o.
cadeaulidmaatschap
mogelijkheid voor bedrijven
webwinkel

In geval u bij een schenking of donatie gebruik maakt van de ANBI-status van IVN (en daarmee ook van alle lokale afdelingen),
dan is het RSIN nr. van belang.
Het RSIN van IVN Westerkwartier e.o. is: 805221670