Fotowedstrijd: Prijsuitreiking – 19 november in ‘t Zoemhukske!

de Maasdorpen 24 oktober 2023

In het kader van het 40-jarige jubileum heeft het IVN een fotowedstrijd georganiseerd met als thema: “Mijn mooiste plekje in de natuur van de Gemeente Horst aan de Maas”.

Vanaf 8 maart kon iedereen eropuit om in zijn of haar favoriete natuurgebieden te fotograferen. Eind augustus sloot de inlevertermijn en zijn de foto’s beoordeeld door een driekoppige onafhankelijke jury. Er zijn 34 foto’s ingestuurd door 14 deelnemers.

Op zondag 19 november om 15.00 uur worden in ‘t Zoemhukske* de resultaten getoond en de prijswinnaars bekend gemaakt!

Ook zal een van de juryleden feedback geven en suggesties voor verbetering aandragen. Daarnaast is er op deze zondag nog een beoordeling door de aanwezigen voor de publieksprijs.

Tot slot is er een diashow met fraaie foto’s van bekende natuurgebieden in de Gemeente Horst aan de Maas.

Iedereen is van harte welkom!

*adres : ‘t Zoemhukske, Kasteellaan 3, Horst.