Overig

Algemene Ledenvergadering druk bezocht

Baarlo-Maasbree 29 maart 2024

Op woensdag 27 maart vond de Algemene Ledenvergadering van IVN Baarlo-Maasbree plaats die in het teken stond van ons 40-jarig jubileum. Na een woord van welkom aan de 20 aanwezige leden, werden de notulen van de ledenvergadering van 11 oktober 2023 goedgekeurd. Op 22 maart 2024 was het precies 40 jaar geleden dat IVN Baarlo-Maasbree werd opgericht en tijdens deze ledenvergadering werd hierbij uitgebreid stil gestaan. Enkele bestuursleden van het eerste uur werden in de bloemetjes gezet en bedankt voor hun inzet. Ook een zestal leden die vanaf het prille begin lid zijn, werden gehuldigd met een IVN-speld en een bloemetje. Daarna werd een verkorte versie van het jaarverslag voorgelezen en werd vervolgens het  financieel verslag over 2023 met de conclusie van de kascommissie goedgekeurd en werd er decharge verleend aan het bestuur voor het gevoerde beleid en aan de penningmeester over de cijfers van het jaar 2023.

Na afloop van het officiële gedeelte van de avond gaf Willy de Koning een zeer boeiende lezing over: ‘De bever’.
De uitgebreide notulen van de Algemene Ledenvergadering kunt u binnenkort vinden op onze website onder het kopje: OVER ONS / ANBI.