Voor maar €20 per jaar ben je lid van IVN Baarlo-Maasbree!

Als lid:

Je kunt lid worden van IVN Baarlo-Maasbree door onderstaand aanmeldformulier in te vullen of door een e-mail te sturen naar: IVN-baarlo-maasbree@hotmail.com

Als je zelf lid bent, zijn je gezinsleden of huisgenoten ook lid van de vereniging. De contributie bedraagt €20 per jaar. Een lidmaatschap loopt in principe van 1 januari tot en met 31 december. Het lidmaatschap wordt stilzwijgend verlengd. Opzeggen kan schriftelijk of per e-mail tot uiterlijk 4 weken voor het einde van het jaar. Wanneer het lidmaatschap in de loop van het jaar tussentijds wordt opgezegd, volgt geen restitutie van de reeds betaalde contributie.

IVN Baarlo-Maasbree heeft een privacystatement opgesteld. Daarin kun je lezen hoe je persoonsgegevens worden bewaard en wie er verder toegang tot heeft.

Aanmeldformulier

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.