Overige werkgroepen

Werkgroep paddenstoelen

In de maanden augustus t/m november komt een groep paddenstoelen enthousiastelingen elke woensdagmorgen (van 9.00 – 12.00 uur) bij het Natuur- en Milieucentrum De IJzeren Man bij elkaar. De overige maanden spreekt men circa 1 keer per maand af. Deze groep bestaat uit vrijwilligers van IVN Weert en omstreken, IVN Roermond en omstreken en niet-IVN-leden. Bij goed weer gaat men een wandeling maken, terwijl bij slecht weer d.m.v. microscopen paddenstoelen worden gedetermineerd.

Als je meer over paddenstoelen te weten wilt komen is het zeker de moeite waard om een kijkje te komen nemen op een woensdagmorgen. Het is aan te raden om van tevoren contact op te nemen met Herman Beuvens (per e-mail: hlbeuvens@gmail.com of telefonisch 0495-535983), zodat je zeker weet waar en wanneer de groep bij elkaar komt.