Over Valkenswaard-Waalre

Contact en ANBI
Afdelingsbestuur

NLdoet in vlindertuin IVN Valkenswaard-Waalre

Het vrijwilligerswerk binnen IVN Valkenswaard-Waalre is georganiseerd in werkgroepen. Kijk onder Werkgroepen voor een overzicht. Sommige groepen tellen slechts enkele leden, andere hebben er tientallen. De groepen beslissen grotendeels zelf over de invulling van hun werkzaamheden, zonder veel bemoeienis van het afdelingsbestuur.

IVN Valkenswaard-Waalre is opgericht op 17 oktober 1967 (als IVN afdeling Valkenswaard).
Lees meer over de historie van de afdeling.
Op allerlei manieren probeert de vereniging mensen – groot en klein – meer te betrekken bij de natuur. Alle werk wordt gedaan door vrijwilligers.
Download de algemene folder over IVN Valkenswaard-Waalre.

Vrijwilliger of lid worden?

Alle groepen verwelkomen graag nieuwe mensen in hun gelederen. Spreekt het werk van een groep je aan, aarzel dan niet en maak vrijblijvend kennis.

Degenen die de IVN-gedachte een warm hart toedragen zijn welkom als lid of als vriend.
Een volwaardig (landelijk) lid betaalt € 25.00 per jaar en ontvangt zowel het landelijk IVN-blad Mens en Natuur, als het plaatselijk blad.
Je kunt ook vriend van het IVN worden. Dan betaal je € 15.00 per jaar en je ontvangt het plaatselijk blad. Leden en vrienden van het IVN krijgen korting bij activiteiten zoals cursussen.
Voor kinderen en jongeren is het mogelijk om jeugd-vriend te worden. Dit kost € 15.00 per jaar.

Men kan zich als lid of (jeugd)vriend van het IVN aanmelden bij het secretariaat: secretariaat@ivn-valkenswaard-waalre.nl, of vul het aanmeldformulier in.
Betalingen kunnen worden gedaan op IBAN NL54 RABO 0127 7349 88 t.n.v. Penningmeester IVN Valkenswaard-Waalre.

D'n Nieuwe Hof IVN Valkenswaard-Waalre

Lidmaatschap beëindigen

Opzegging dient te geschieden vóór 1 december van het lopende jaar, door een mail te sturen naar het secretariaat: secretariaat@ivn-valkenswaard-waalre.nl.

Contact en ANBI

Vragen? Neem dan contact op met het secretariaat van afdeling Valkenswaard-Waalre:
p/a Bosstraat 25
5553 CK Valkenswaard
Tel. 040-2018395 (alleen op woensdagmorgen van 10 tot 12 uur)
E-mail secretariaat@ivn-valkenswaard-waalre.nl

IVN Valkenswaard-Waalre heeft een ANBI erkenning.
Bij onze activiteiten gelden omgangsregels voor vrijwilligers en deelnemers.

Afdelingsbestuur

Het bestuur van IVN afdeling Valkenswaard-Waalre bestaat uit:

Voorzitter Jan Schutjes 06-23269205
Secretaris Yolanda Werson