Natuurwerkdag

Landelijke Natuurwerkdag: op die dag gaan door het hele land vrijwilligers aan het werk in de natuur. Zoals elk jaar doet natuurvereniging IVN Veghel ook weer mee.

Door de gemeente is een aantal jaren geleden een groot gebied bij ‘t Hurkske ingericht voor de natuur. Daarvoor is veel grond afgegraven. Omdat de grond nog kaal grond is, ontkiemen er veel jonge bomen, voornamelijk wilg. Deze boomopslag is nu nog makkelijk met de hand te verwijderen.

Heb je zin om mee te doen?  Meld je dan aan op de site: www.Natuurwerkdag.nl voor de klus in Erp (Hurkske) of klik hier.. Verzamelen om 9 uur op de openbare parkeerplaats aan de Meerbosweg, Erp naast huisnummer 45. Neem werkhandschoenen mee en draag laarzen of hoge schoenen. Voor koffie en koek wordt gezorgd. Na afloop, om ongeveer 12 uur, is er soep voor iedereen.

Voor nadere informatie 0413-350091 of of 0641912784

• Kosten: Gratis