Voor IVN Veghel vindt u hier de nodige informatie “van bestuurlijke aard”.

Noodoproep Bestuur!

Een bestuur zorgt voor de de randvoorwaarden waarbinnen de club kan functioneren. Belangrijk werk dus en het kost echt niet zo veel tijd als het misschien lijkt. We zijn nog steeds op zoek naar een voorzitter binnen het bestuur.

De voorzitter leidt uiteraard alle vergaderingen en is contact persoon voor praktische zaken bij de gemeente. De tijdsinvestering voor deze functie per week is ongeveer een uur.

We roepen jullie op deze taak op te pakken voor de komende jaren.

Heel veel dank!

Gegevens IVN Veghel:

Naam organisatie

RSIN-nummer

Het KvK nummer

Correspondentieadres
Secretariaat IVN Veghel
IJsselstraat 11
5463 NK Veghel

Bezoekersadres
Natuurtuin ‘t Bundertje
Patrijsdonk 53a
5467 AC Veghel  Parkeerplaats: Busselbundersweg tegenover het Tijmveld

Doelstelling
IVN Veghel wil de natuur in al haar kleur en veelvormigheid onder de aandacht van mensen brengen en daardoor bijdragen aan de verwondering en het respect voor al het leven rondom ons. Daarom is onze zelfgekozen lijfspreuk: In Voor Natuur.

Beleidsplan
IVN Veghel wil zo toegankelijk mogelijk zijn voor het publiek. Informatie over de natuur en informatie over activiteiten van IVN Veghel wordt verstrekt aan het publiek via deze website en via voor het publiek toegankelijke activiteiten en lezingen. Het publiek heeft daarnaast toegang tot het verenigingsblad van de voorgaande maanden.

Voor leden zijn er naast de algemene voor het publiek toegankelijke activiteiten ook nog specifieke ledenactiviteiten en -lezingen. De leden worden hierover geïnformeerd via deze website en op regelmatige basis via e-mail. De leden ontvangen daarnaast periodiek het door IVN Veghel uitgegeven verenigingsblad Sprokkels.

Bestuursfuncties

Het bestuur in beeld: van links naar rechts:  Matty Meij, Liza de Kiewit, Rini Kerstens en Hans Verhoeven.

Gegevens van de bestuurders

Voorzitter:
(geregistreerd)
Vacant Klik hier voor het emailadres
Secretaris:
Hans Verhoeven IJsselstraat 11
5463 NK Veghel
06-55333390Klik hier voor het emailadres
Penningmeester:
Matty Meij Parkietendonk 5
5467 DR Veghel
0413 – 35 00 91Klik hier voor het emailadres