Werkgroep PR

Aan deze pagina wordt nog gewerkt…!!

Verenigingsblad Sprokkels

Nieuwtjes per mail
Regelmatig wordt door IVN Veghel een Nieuwsbrief gemaakt en aan geïnteresseerden per e-mail toegestuurd. Ook u kunt deze Nieuwsbrief ontvangen. Aanmelden kan heel eenvoudig door een email te sturen naar IVN Veghel. Klik hier om te mailen.

Jaarprogramma commissie

IVN Informatiekraam
Bij verschillende gelegenheden presenteert afdeling Veghel zich met een informatiekraam, vaak gecombineerd met een (kinder)activiteit. Doel is het informeren van mensen over het IVN en over de natuur in haar algemeenheid of soms een bepaald aspect.

Contact persoon informatiekraam: Ardie van der Steen

Website IVN Veghel
Vragen, aanpassingen of andere opmerkingen over de website? Ik hoor het graag!
Klik hier om te mailen.
Contact persoon website: Liza de Kiewit

IVN Veghel op Facebook
Facebook als nieuws medium is voor ons als IVN Veghel mede afhankelijk van haar leden en lezers. Bijdrage van natuurnieuws en activiteiten van uit de regio wordt erg op prijs gesteld. Eigen foto’s van wat er groeit en bloeit, liefs met kort verhaaltje, kunnen we dan voor jullie op facebook plaatsen.

Contact persoon facebook: Peter Otte
Klik hier om jouw bijdrage te sturen of ga naar naar Facebook van IVN Veghel