Lezing van boerenerf naar orchideeënweelde

In 30 jaar van boerenerf naar orchideeënweelde. Deze lezing vindt plaats op 29 november 2023 om 19.30 uur (inloop vanaf
19.15 uur in het Langhuus Langstraat 29 in Wijhe.

Claus van den Brink, lid van onze vereniging, heeft 30 jaar geleden de uitdaging opgepakt om het verwaarloosde land van een boerderij in Olst om te toveren in een lustoord voor planten, vogels en insecten, Als waterdeskundige heeft hij droge en natte gedeeltes in het circa 1 ha grote perceel gecreëerd, waar nu naast vele andere inheemse en soms bijzondere bomen en planten zeker 10.000 orchideeën staan. In zijn lezing zal hij uit de doeken doen hoe hij dit in de loop van deze 30 jaar voor elkaar heeft gekregen.

Aanmelden kan via voorzitter@ivn-olst-wijhe.nl.

De lezing is gratis voor leden van IVN Olst-Wijhe en kost €2,50 voor niet leden (alleen contant betalen of met QR code). Een vrije gift wordt zeer op prijs gesteld

orchideeenweelde
  • Kosten: De kosten zijn gratis voor leden van IVN Olst-Wijhe en €2,50 voor niet leden (alleen contant betalen of met QR code).
  • Aanmelden verplicht: Ja