Struunhuus Overig

Nieuwsbrief juli

Hoogeveen 24 juni 2022

We zijn genomineerd! IVN afdeling Hoogeveen, voor de Groene Anjer prijs. “Het algemene gevoel heerst dat ze een voorbeeld zijn voor vele afdelingen. Ze hebben een breed scala aan activiteiten, waaronder veel nieuwe initiatieven waarbij ze ook inspelen op de actualiteit en zij richten zich veel op educatie en de jeugd.”
Als bestuur zijn we heel trots op deze nominatie.
Maar nu komt het er op aan! Voor 15 juli moeten wij een ambitiedocument maken. En dat heeft natuurlijk wel wat voeten in de Aarde. Want wat is onze ambitie. ‘Onze’, dat geldt voor de hele afdeling. Waarom ben je lid van IVN, waarom doe je mee met een werkgroep, wat is jouw ambitie voor IVN. Wat is de ambitie van het bestuur. Natuurlijk organiseren we leuke activiteiten voor jong en oud, dat is wat wij leuk vinden. We geven cursussen om ons vrijwilligersteam te laten groeien, er wordt niet alleen in Hoogeveen veel gevraagd van IVN vrijwilligers. Maar wat is onze ambitie? Wat zou het mooi zijn als wij met ‘ons’ verhaal, ‘onze’ emotie, ‘onze’ passie de hoofdprijs halen en aan de slag kunnen met een mooi plan wat al veel te lang op de plank ligt.
Stel, jij hebt als lid, als nieuwsbrieflezer een idee over het ambitiedocument, laat je dan horen voor 30 juni.
Wij gaan voor de Groene Anjer prijs.

Klik op de pdf om meer te lezen:
Nieuwsbrief 06-2022
Voor het complete Nieuwsbrief archief, klik hier.