Nature Impact Days: Geveltuinen aanleggen in Vlaardingen

Tijdens de Nature Impact Days op 15 juni verandert de Parallelweg in Vlaardingen in een groen feestje met prachtige geveltuinen als resultaat. In opdracht van gemeente Vlaardingen gaan Stichting Steenbreek en de IVN stadsvergroeners samen aan de slag met bewoners om op deze dag zo veel mogelijk geveltuinen aan te leggen. Bewoners kunnen kiezen uit een plantenpakket voor een eetbare geveltuin, een bijen & vlinders geveltuin of een makkelijk & mooi geveltuin.

We maken de straatactie compleet met een baristakar, een informatiemarkt en een interessante workshop. Voor jullie als vrijwilligers verzorgen we ook nog eens een lekkere lunch voor het harde werk.

9:45 Inloop
10:00 Gezamenlijke start met uitleg over geveltuinen
12:30 Verzorgde lunch
13:30 Workshop met betrekking tot de geventuinen
17:00 Gezamenlijke afsluiting

*De tijden kunnen nog wat wijzigen.

Ben jij tussen de 16 en 30 jaar? En vind je het leuk om mee te helpen deze versteende straat te vergroenen? Meld je hieronder aan!

PS: kan je niet de hele dag aansluiten? Geen probleem, laat het even weten. Dan overleggen we samen wat handig is.

Dit evenement is onderdeel van de Nature Impact Days die 15 juni 2024 plaatsvinden. Op deze dag zijn er op verschillende plekken activiteiten voor jongeren tussen de 18 en 30 jaar in de buitenlucht. Bekijk alle activiteiten.
Nature Impact Days is een gezamenlijk initiatief van IVN Natuureducatie en het programma de Groene Motor van het Zuid-Hollands Landschap.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
15 juni 2024 - 09:45
Wanneer