Workshops Kerstuitje Regio Oost 2023

Tijdens het kerstuitje kun je kiezen uit 2 workshops van 5 kwartier.
Zoë, Tessa, Ilse, Maaike en Jorn en Thijs (de stagiairs van Gelderland) hebben we bereid gevonden een workshop te geven.
De keuze is zeer gevarieerd, waar loop jij warm voor? (Met of zonder alcohol?) Hieronder lees je wat de workshops inhouden.
Via de groene knop onderaan kun je doorgeven welke workshops jij wilt volgen.

Workshop van Zoë: Naai je eigen tuinschort
Altijd al een keer achter de naaimachine willen zitten, dit is je kans! In deze workshop ga je met tweedehandsstoffen een tuinschort maken.

Workshop van Tessa: Improvisatietheater
Tijdens deze workshop ga je kennismaken met theatersport. Een speelse vorm van improvisatie theater. Niveau: beginner

Workshop van Jorn: Natuurfoto’s maken met je telefoon
Hoe breng ik mijn waarneming van de natuur het beste in beeld? Leer in korte tijd basisprincipes van je (telefoon)camera en hoe je die in de natuurlijke omgeving het beste kunt gebruiken als verlengde van jezelf.

Workshop van Ilse: Van was tot kaars; een bijen-jaar in vogelvlucht
Tijdens deze workshop neemt Ilse je mee in het leven van de honingbij: wat gebeurt er gedurende het jaar allemaal in een bijenkast. We sluiten af met maken van een bijenkaars.

Workshop van Thijs: Vogels spotten in het Spoolderbos
Tijdens deze workshop ga je naar buiten op zoek naar de vogels die je in het park tegen kunt komen! Je leert de algemene vogels kennen en er is altijd kans dat we iets bijzonders tegen het lijf lopen!

Workshop van Maaike: Haak je eigen kerstbal
Leer de beginselen van het haken en maak een vrolijke kerstbal die je ook als sleutelhanger kunt gebruiken

De doelen van deze bijeenkomst zijn:

Ik meld mij aan voor het kerstuitje en geef door welke workshops ik wil volgen