Lezing Biodiversiteit in de tuin

Vanaf de aankoop van hun huis in Beek-Ubbergen hebben Jochem Kühnen en zijn vrouw samen hun grote droom over een natuurrijke tuin verwezenlijkt. Een heel proces, dat begon met planten speciaal voor wilde bijen, later zag Jochem hoe veel andere dieren van wilde planten profiteren. Na een paar wat grotere ingrepen is de tuin inmiddels weelderig begroeid en vinden er tal van soorten een leefplek om zich voort te planten, voedsel te vinden en te overwinteren. Jochem probeert alle soorten vast te leggen en heeft daarbij inmiddels veel kennis opgedaan over soorten, hun onderlinge relaties en hun relaties met de omgeving. Ondersteund door uniek beeldmateriaal vertelt hij tijdens deze avond over zijn ontdekkingen en geeft hij tips over tuinieren voor meer biodiversiteit.

Jochem start om 20.00 uur met de lezing en vanaf 19.30 uur staat de koffie klaar, als gewoonlijk in ons clubhuis op de Kampweg 10 in Gennep.
Aanmelden is niet verplicht maar wordt wel op prijs gesteld i.v.m. voorbereidingen.

Schrijf je snel in met onderstaand formulier.

Aanmelding lezing Biodiversiteit in de tuin

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
maarts viooltje 29 maart 2024 - 20:00
vrijdag 29 maart 2024 20:00
Clubhuis IVN Maas en Niers
Kampweg 10
Gennep
Bekijk op Google Maps
  • Kosten: IVN-leden € 3, niet-leden € 5.
  • Aanmelden verplicht: Nee