Wandeling met groep, club of bedrijf?

Bij de werkgroep activiteiten kun je als groep, club of vereniging een wandeling aanvragen om op pad te gaan met onze natuurgidsen in een van onze prachtige natuurgebieden.

Verder organiseren wij ook via ons jaarprogramma diverse publiekswandelingen.

Maatwerk

In overleg kunnen we de aangevraagde wandeling maatwerk aanbieden, qua gebied en aanvangstijd. Maar ook op basis van thema of onderwerp, zoals een vroegevogelwandeling, stadswandeling of een bomenroute.

Kosten

Voor elke aangevraagde activiteit vragen wij per volwassene een bedrag van € 3 en voor elk kind € 1 met een minimum van € 30 per activiteit. Wil je gebruik maken van onze prachtige locatie. Ook dat is, na overleg, mogelijk. Zie voor het kostenoverzicht van alle verschillende opties deze bijlage.

Reserveren

Wil je graag met ons op pad informeer dan hier naar de mogelijkheden.

Excursie of wandeling aanvragen

Met dit formulier kan men, particulieren/groepen/bedrijven een wandeling of excursie aanvragen.

Naam(Vereist)
E-mailadres(Vereist)
Vul hier het aantal volwassen deelnemers in
Vul hier het aantal deelnemende kinderen in