Maasheggen op de foto Natuurfotografie

Maasheggen op de foto

Grave 8 juni 2022

Het jaarthema van natuurvereniging IVN Grave is in 2022: Heggen en Bermen.

In het kader daarvan was het voor onze natuurfotowerkgroep niet meer dan logisch om in de maand mei het Maasheggengebied te bezoeken. Op zondag 8 mei ging een groep enthousiaste fotografen het gebied in rondom de Oeffelter Meent.

Aangezien het weer prima meewerkte, konden vele mooie plaatjes geschoten worden. Een bewoner van het gebied was iets minder blij met het bezoek en ging er schichtig vandoor.

Binnen de werkgroep is nog altijd ruimte voor nieuwe leden. Indien u interesse heeft voor natuurfotografie en dit graag in een gezelschap met kennis van zowel fotografie als natuur wilt doen, word u van harte uitgenodigd.

Kijkt u eens op hun pagina. Contact opnemen kan via een e-mail naar ivngravefotobeheer@gmail.com. Bellen mag ook naar 06-1174 8460.