Natuurfotografie

Duik in de wereld van natuurfotografie met onze springlevende werkgroep!

Sinds 2018 delen we kennis en passie over natuur en fotografie. Met vele enthousiaste leden verkennen we maandelijks de natuur, vaak begeleid door een ervaren natuurgids.

Of je nu een beginner bent of een doorgewinterde fotograaf, binnen onze groep vind je deskundige hulp voor de technische kneepjes.

Elke fototocht heeft een boeiende opdracht met de natuur als thema. Na afloop komen we samen voor een gezellige bespreekavond, inclusief thematische presentaties door interne en externe sprekers.

Vogelaars en natuurgidsen wandelen ook met ons mee, waardoor we niet alleen genieten van de natuur, maar deze ook vastleggen op prachtige foto’s.

Ontdek samen met ons nieuwe plekjes en uitdagingen, soms dichtbij huis in Mariëndaal, Raamdal, Keent en meer.

Wil je deel uitmaken van deze bruisende community? Nieuwe leden zijn van harte welkom! Stuur een e-mail naar ivngravefotobeheer@gmail.com of bel naar 06-1174 8460.

Laat je passie bloeien en beleef de natuur door je lens!