Fotocursus voor beginners

Leden van de fotowerkgroep gaan, voor beginners, in de maanden maart en april een cursus natuurfotografie geven.

Er zijn 3 theorieavonden op donderdag: 14 en 21 maart en 4 april.

Een excursie naar het Jac.P. Thijssepark staat ingepland voor zaterdag 23 maart (reservedatum is 30 maart).

Je kan meedoen als je een fotocamera hebt, dus geen telefoon, waarbij je diafragma en sluitertijd zelf kan instellen. We fotograferen dus niet op de automaat.

Er wordt aandacht besteed aan de volgende onderwerpen:

• De techniek van de fotografie
  • Compositie van de foto
  • Fotograferen bij verschillende weertypen
  • Fotograferen van bloemen, vogels, paddenstoelen, insecten en landschappen

En natuurlijk ga jij zelf met de camera aan de slag.
Er is plaats voor twaalf cursisten.

De cursus kosten bedragen € 50,– voor leden/donateurs en € 60,– voor niet leden.

Je aanmelding is pas definitief als het cursusgeld is overgemaakt is naar NL57TRIO 0320672476 t.n.v. IVN Amstelveen onder vermelding van ‘fotocursus 2024’.

De docenten zijn Elly Riemens, Henk Breij, Henk Fritscheck, Jeannette Schenk, Marga Ronhaar, Piet de Boer

Waar
De Arc, deel van het Bankras schooltuinen complex
Jeanne d'Arclaan 6
1183 BA Amstelveen
Bekijk op Google Maps
  • Kosten: De cursus kosten bedragen € 50,-- voor leden/donateurs en € 60,-- voor niet leden.
  • Maximaal aantal deelnemers: 12
  • Aanmelden verplicht: Ja