Trainingsaanbod Vrijwilligers Zeeland 2024

IVN’ers zijn nieuwsgierig en willen altijd bijleren. Ook in 2024 is er met de inzet van de IVN afdelingen, IVN landelijk, IVN Zuid-Holland en Zeeland én de DKV weer een mooi trainingsaanbod voor IVN’ers in Zeeland en Zuid-Holland. Veel plezier met bijleren in en over de natuur in 2024!

Programma 2024 Trainingen

Hieronder vind je het programma. Klik op de link ‘aanmelden’ voor meer informatie. Dit overzicht wordt regelmatig ge-update.

Voor wie zijn de trainingen?

Alle IVN’ers zijn welkom, bij overaanmelding hebben IVN’ers uit Zuid-Holland en Zeeland voorrang als het om een training gaat die vanuit IVN Zuid-Holland, Zeeland of de DKV wordt aangeboden. Ben je geen IVN’er? In sommige gevallen kun je je aanmelden, mits er een plek is.

Training Datum Tijd  Locatie Aanmeldinfo
Webinar: Vergroenen met de 3-30-300 regel Woensdag 3 april 19.30 tot 21.00 uur Online via Zoom Geweest
Train-de-trainerbijeenkomst: Een levende tuin maak je zelf Donderdag 4 april 19.30 tot 21.30 uur Online via Zoom Geweest
Webinar: Maak van je tuin een bijenparadijs Donderdag 4 april 20.00 tot 21.00 uur Online via Zoom Bekijk hier het webinar terug
Webinar: Bijen en hommels leren herkennen Maandag 15 april 20.00 tot 21.15 uur Online via Zoom Geweest
Verdiepingscursus Zeeuwse Insecten Di 11 juni, di 18 juni, za 22 juni, di 3 sept, di 10 sept, za 5 okt. Zie aanmeldpagina Online & excursies Meer info en aanmelden
Cursus Landschapslezen
Najaar Wordt nog bekend
Cursus krachtig coördineren Najaar

Vragen?

Heb je vragen over bovenstaand overzicht? Of wil jouw IVN-afdeling wel een training hosten of organiseren? Neem dan contact op met Tonja van Gorp (t.van.gorp@ivn.nl of 0629730170).

*Host zijn betekent dat je als afdeling ondersteunt bij het regelen van een locatie in jouw werkgebied en dat je deze training of bijeenkomst graag promoot bij de leden van jouw afdeling.

Dit trainingsaanbod wordt mede mogelijk gemaakt door Provincie Zeeland