De verschillende IVN-afdelingen in de Provincie Zeeland organiseren het hele jaar door leuke activiteiten en cursussen.

Voor vrijwilligers

Activiteiten en excursies

Wandelingen door prachtige natuurgebieden, een paddenstoelenexcursie of slootjesdag. De vrijwilligers van IVN organiseren allerlei activiteiten voor jong en oud. Klik voor een overzicht van alle activiteiten in Zeeland.

Sepia

Cursussen

Naast leuke activiteiten bieden de afdelingen en IVN Zeeland allerlei cursussen aan. Meer weten over de natuur is boeiend, verrassend en stimulerend. Benieuwd wat voor cursussen er zijn in Zeeland? Bekijk dan het overzicht.

Ben je vrijwilliger bij een afdeling? Bekijk dan ook het trainingsaanbod voor vrijwilligers.

duinen

Afdelingen Zeeland

In Zeeland zijn twee afdelingen actief:

Lid worden

Lid worden van een afdeling bij jou in de buurt? Het maakt niet uit of je veel of weinig van de natuur weet, alle steun en inzet is welkom!

Ja, ik word lid!

Voor jongeren tussen de 12 en 30 jaar is er ook WoesteLand – de jongerenafdeling van IVN. In binnen- en buitenland organiseert WoesteLand gezellige en duurzame low-budget activiteiten en vakanties.