Bos- en Peelwandeling

In samenwerking met de Koninklijke Wandel Bond Nederland (KWBN) en Scouting Sint Patrick heeft op zondag 8 oktober de 47e editie van de Bos en Peelwandeling plaatsgevonden.

De organisatie kan hier met tevredenheid op terug zien. Mede door perfect wandelweer vertrokken vanuit Avonturenpark De Bergen in Wanroij zo’n 285 deelnemers voor de afstanden 5, 15, 20, 25, of 30 km. De horeca-stop werd keurig verzorgd door en in de accommodatie van Scouting Sint Patrick- Sint Anthonis. Dank daarvoor.

Verdere informatie

In 2024 zal de 48e Bos en Peelwandeling  gehouden worden op zondag 6 oktober. Voor info raadpleeg website van IVN De Maasvallei of www.bosenpeelwandeling.nl; voor het landelijk wandelprogramma: www.wandel.nl.

Jan Derks

KWBN logo