Wandeling door Nienoord (w)
Wandeling met IVN Westerkwartier e.o.
Elke woensdagmorgen maken we een stevige wandeling ergens in het Westerkwartier.
En er is tijd om naast sociaal contact af en toe ook stil te staan bij wat de mooie natuur ons onderweg laat zien.
Deze keer wandelen we door het park Nienoord in Leek.
Daarna drinken we met elkaar nog een kopje koffie/thee in het gebouw bij de parkeerplaats (Nienoord Informatiecentrum).
Ook zij die ooit eerder met ons meeliepen worden hiervoor van harte uitgenodigd; wij vinden het leuk jullie weer eens te zien.
We starten om 9.30 u. en zijn tussen 11.00 en 11.30 u. weer terug voor de koffie bij het infocentrum Nienoord.
Iedereen is welkom, je hoeft geen lid te zijn van IVN en opgave vooraf is niet nodig
Honden mogen (aangelijnd) mee.
De eindtijd ligt tussen de 11.30 en 12.00 uur.
15 juli 2026 -
09:30