Rabobank Clubsupport 2022

Uden 6 september 2022

IVN Uden doet ook dit jaar weer mee aan de Clubsupport actie van de Rabobank. Leden van Rabobank Uden Veghel kunnen hun stem uitbrengen op IVN Uden.

Hoe kunt u stemmen? Van maandag 5 september tot en met dinsdag 27 september kunnen leden via de site of via de Rabo-bankieren app hun stem uitbrengen op hun favoriete verenigingen en/of stichtingen. Ieder lid ontvangt drie stemmen. U ontvangt hiervoor geen code meer zoals voorgaande jaren.

Let op: alleen leden van Rabobank Uden Veghel mogen stemmen. Als u klant bent, bent u niet automatisch lid.

Hoe kunnen clubleden verder nog steunen? Als clublid kunt u in de eigen omgeving bij familie, vrienden en kennissen informeren of zij lid zijn van Rabobank Uden Veghel en vragen of zij op uw club willen stemmen.

Doel van IVN Uden

IVN Uden doet mee aan Rabo Clubsupport, we hopen hiermee geld in te zamelen voor de opleiding van nieuwe gidsen. Dan kunnen we activiteiten blijven organiseren om mensen te informeren over onze mooie natuur.

Stem op IVN Uden!

Graag doen we ook een beroep op de leden van de Vogelwacht Uden e.o. VWU’ers die tevens lid van de Rabobank Uden-Veghel zijn, nodigen wij uit een stem op IVN Uden uit te brengen. De cursussen en lezingen worden immers in samenwerking met de Vogelwacht gegeven! Onze vrienden van de Kinderboerderij doen ook mee aan de clubkascampagne. Wij zien graag dat u ook op hen stemt. Zij stemmen ook op ons.

Met vriendelijke groet,

Sonja Verstegen