Stichting De Groenhoeve

Het gebouw ‘De Groenhoeve’, gelegen aan de Artillerieweg 3 in Uden, is eigendom van Stichting De Groenhoeve. Het is in oktober 1990 tot stand gekomen door samenwerking van drie organisaties, te weten: Stichting Kinderboerderij Uden, IVN Uden en Vogelwacht Uden e.o.

De Groenhoeve is opgezet om gebruikt te worden voor educatieve activiteiten op het gebied van milieu, natuur en landschap en landbouwhuisdieren. Naast educatieve activiteiten kunnen er ook sociaal-culturele en artistieke activiteiten in de vorm van lezingen, cursussen, tentoonstellingen en vergaderingen worden gehouden. Wilt u graag een ruimte in de Groenhoeve huren? Ga voor meer informatie en huurprijzen naar Verhuur.

Benedenruimte

Er bestaat de mogelijkheid om, op tijden dat De Groenhoeve niet in gebruik is, deze te huren. De beneden- en bovenruimte kunnen worden gehuurd als educatieruimte/vergaderruimte ten behoeve van overleggen, vergaderingen, lezingen, cursussen etc. op het gebied van milieu, natuur en landschap en Derde Wereld in de ruimste zin van het woord. Voor het geven van presentaties e.d. is een HD-beamer, projectiescherm en flip-over aanwezig. Klik hier voor de plattegrond van de Groenhoeve.

Bovenruimte

Wanneer de benedenruimte bezet is, kan ook gebruik worden gemaakt van de bovenruimte (40 m2 – max. 20 personen). De kosten hiervoor bedragen € 25,- per dagdeel (4 uur).