Jubilarissen IVN Nieuwkoop 2022

Nieuwkoop 21 maart 2022

Dit jaar 2022 tellen wij 6 jubilarissen binnen onze vereniging IVN Nieuwkoop, waarvan 5 leden 40 jaar en één 25 jarig lid.

Het bestuur feliciteert de jubilarissen met hun jubilea.

Het waren 40 jaar geleden 11 leden die IVN Nieuwkoop hebben opgericht. Het was toen een kleine enthousiaste club van zo’n 20 mensen, nu 40 jaar later, is deze vereniging uitgegroeid tot een ledental van bijna 200 met vele werkgroepen. Dankzij het werk en inzet van deze jubilerende pioniers en in de jaren daarna van vele andere trouwe leden, vrijwilligers en andere sympathisanten is IVN Nieuwkoop uitgegroeid tot een bloeiende vereniging.

De volgende 5. leden zijn sinds 1-1-1982 40 jaar lid: mevr. Guus Domna-Kruijt, dhr. Alof Wolt, dhr. W. den Beer, dhr. Gerard den Elzen en mevr. Rianne Vervoorn-Vermeij.

Deze leden ontvangen binnenkort een goudkleurige IVN Jubileumpin.

Daarbij is mevr. Wijnie Verbeek 25 jaar lid van IVN Nieuwkoop (lid sinds 27-1-1997). Deze jubilaris ontvangt binnenkort een zilverkleurige IVN Jubileumpin.

Wij feliciteren deze 6 trouwe leden en bedanken hen voor al die jaren werk en inzet voor IVN Nieuwkoop.

Namens het bestuur.

Ruud Hartog