Grijs, Groen & Gelukkig

De werkgroep Grijs, Groen & Gelukkig

Door drukke werkzaamheden hebben de coördinatoren hun werkzaamheden helaas moeten beëndigen. Om die reden wordt er op dit moment geen invulling gegeven aan het programma Grijs, Groen & Gelukkig gegeven.

Wat houdt Grijs, Groen & Gelukkig in?

IVN wil met ondersteuning van de Nationale Postcode Loterij tienduizenden ouderen een gelukkige oude dag bezorgen door hen de positieve effecten van de natuur te laten ervaren. Dit wordt gedaan door de omgeving rondom de zorginstellingen te vergroenen en een natuurrijk activiteitenprogramma aan te bieden. Met behulp van betrokken zorgverleners, vrijwilligers en omwonenden wil IVN ouderen laten genieten van natuurbeleving, beweging en de buitenlucht.

Mocht u geïnteresseerd zijn om dit soort activiteiten onder de vlag van IVN Nieuwkoop vorm te geven neem dan snel contact op met een van de bestuursleden van IVN Nieuwkoop. Hun namen en contactgegevens kunt u vinden op de pagina Over IVN Nieuwkoop