Nachtwandeling met veldonderzoek in de Oude Kene te Hoogeveen

Altijd al willen weten hoe biologen in en met de natuur werken? Tijdens de Nachtwandeling met veldonderzoek ga je, met een kleine groep, een avond meelopen met een zelfstandig onderzoeker om te ervaren wat het beroep inhoudt, welke regels er gelden en welke methodes worden gebruikt tijdens veldonderzoek. Een kijkje nemen met de nachtbril, hoe ziet water en aarde er eigenlijk uit onder een microscoop en hoe gebruik je de gevonden beestjes, bacteriën en schimmels om diverse instanties te adviseren over de lokale natuur?

Trek goede wandelschoenen aan die vies mogen worden en niet al te nette kleding, want tijdens de, max 3 uur durende, wandeling ga je van de gebaande paden af om echt mee te helpen met veldonderzoek!

Als het geld overgemaakt is op rekening: NL39 TRIO 0338 9379 00 IVN-afdeling Hoogeveen, dan is de deelname gegarandeerd.

* Vooraf aanmelden verplicht.
* Deelname aan de activiteit geschiedt geheel op eigen risico.

Nachtwandeling met veldonderzoek in de Oude Kene 29-04-2024

Geld overgemaakt voor deelname aan activiteit(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
29 april 2024 - 22:00
Wanneer