Wandelroutes

Onze IVN-afdeling Enschede heeft een aantal wandelingen uitgezet.
Sommige waren een beetje verouderd, dus we zijn bezig deze te controleren en te moderniseren.

De eerste wandelingen op papier zijn al beschikbaar:

Wandeling door Park Stokhorst – Enschede Noord

Beekwandeling Helmerhoek – Enschede Zuid

Overigens wijzen we u graag op de mogelijkheid om de IVN-wandel-/fietsapp op uw smartphone te downloaden. Met behulp van deze app maakt u kennis met de vele wandel- en fietsmogelijkheden die IVN u biedt. U vindt de app onder de naam ‘IVN Routes’

Ook Landschap Overijssel kent een soortgelijke app onder de naam ‘Wandelen in Overijssel’ en ‘Fietsen in Overijssel’.  Zo kunt u met behulp van uw smartphone, eventueel al van te voren thuis, genieten van allerlei wandel- en fietsroutes in Overijssel.
Een tweetal leden van onze eigen vereniging, Tineke Eitink en Lidy Vrijheid, vulden met veel enthousiasme en deskundigheid de route Lonnekerberg Enschede (Noord Twente).