Werkgroep Wandelingen

WANDELEN MET DE NATUURGIDSEN VAN IVN CRANENDONCK.
Behalve publiekswandelingen, zoals de snertwandeling of de bloemenwandelingen, verzorgt de Wandelwerkgroep van IVN Cranendonck ook wandelingen op aanvraag.
Er kan gekozen worden uit wandelingen in natuurgebieden in Cranendonck, in plaatsen uit de omgeving of verder weg. Ook wandelen door een van de zes dorpskernen van Cranendonck met uitleg over heden en verleden van het dorp zijn mogelijk.
In 2014 verzorgde onze groep wandelingen voor buurtverenigingen, een wandelclubje, KVO, familiedagen, dag voor gepensioneerden, bestuur van een vereniging en een 25-jarig huwelijksfeest. Misschien ook een idee voor een verjaardagsfeest, vrijwilligersdag of personeelsuitje
De duur van de wandelingen, de datum en de aanvangstijd wordt in overleg afgesproken. De wandelingen zijn gratis, een bijdrage voor het IVN, zeker bij grote groepen, is natuurlijk altijd welkom maar zeker niet verplicht.
Wie een afspraak wil maken of informatie wil kan contact opnemen met de coördinator Wiel Zentjens, e-mail w.zentjens@chello.nl