Themadag zaaien en oogsten in de natuur

Altijd al willen weten hoe je zelf kan oogsten en zaaien in de natuur, waar verzamel je welk zaad? Wat mag en kan er eigenlijk? Er zijn best wat factoren om het zaaien te laten slagen.

Landschap Noord-Holland en IVN Noord-Holland organiseren een themamiddag over oogsten en zaaien in de natuur. Vrijwilliger Sylvia Leentvaar heeft veel ervaring in de gebieden van Landschap Noord-Holland en laat ons zien en ervaren hoe zij te werk gaat. Dit doen wij in de prachtige omgeving van de Helderse Vallei.

We organiseren dit voor vrijwilligers actief in het natuurbeheer bij natuur- en recreatieorganisaties in Noord-Holland of zelfstandige werkgroepen aangesloten bij Landschap Noord-Holland. Dit valt onder het programma Betrekken Bij Groen, mogelijk gemaakt door de provincie Noord-Holland.

Meld je hier aan