Natuurkracht Diner

Ben jij als vrijwilliger actief voor Natuurkracht of wil je meehelpen? Kom dan op woensdag 22 mei naar het Natuurkracht Diner!

Deze avond start (optioneel) met een heerlijk diner bij Lubosch Land om 17.30 uur. Vanaf 18.30 start het interactieve gedeelte, waarbij de verschillende groepen Natuurkrachtvrijwilligers kort vertellen waar zij mee bezig zijn. Vrijwilligers die eerder niet aanwezig konden zijn krijgen hierbij de kans om zich te koppelen aan een van de bestaande groepen. Daarna krijgen de groepen de tijd om samen te zitten.

Kom jij lekker dineren, ideeën uitwisselen en samenwerken aan Natuurkracht? Meld je aan via onderstaand formulier.

Eerst meer weten over Natuurkracht? Klik hier >>

Aanmeldformulier Natuurkracht Diner

Ik meld mij aan voor:(Vereist)

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Vrijwilligers brainstormen bij Natuurkracht bijeenkomst 22 mei 2024 - 17:30
woensdag 22 mei 2024